Stimați clienti MastercontFree,
În 1997 am pornit proiectul MastercontFree.
Am evoluat împreună, mulți dintre dvs. sunteți clienți foarte vechi. Mă bucură faptul că unii clienți imi spun că ne cunoaștem de peste 15 ani. Nu îmi vine să cred cum trece timpul…
Era digitală este în continuă schimbare, cerințele sunt tot mai complexe. Tehnologia se schimbă foarte repede, cerințele legislative – la fel ori poate chiar mai mult.
De 2 ani am început proiectul Tigriscont. Ideea de la care am plecat a fost ca programul să fie cât mai simplu de utilizat și să elimine mult din munca manuală, însă primul gând a fost ca să se lucreze din orice locație în aceeași firmă.
Tigriscont este un program de contabilitate, gestiune, imobilizări și salarii. Diferența majoră față de MastercontFree și de multe alte programe de contabilitate este faptul că bazele de date sunt in cloud.
Acest lucru înseamnă că puteți lucra din orice locație, oricând, cu oricine doriți. Pe aceeași bază de date, în același timp.
Datele sunt stocate securizat într-un datacenter de top din Germania, având contract cu acesta.
Care sunt diferențele față de MastercontFree?
- În primul rând, include și un modul de gestiune și producție
- Puteți emite facturi, ele se înregistreaza automat în contabilitate. Nu trebuie să faceți import/export de date.
- Puteti opera facturile de intrare atat cantitativ-valoric cât și numai valoric, în funcție de opțiunea dvs. Bineînțeles, dacă operați cantitativ-valoric veți putea lista NIR-ul.
- Datele fiind stocate în cloud și având la bază un server SQL performant si stabil, nu există riscul de deteriorare a bazelor de date așa cum se poate întampla dacă lucrați cu baza de date pe propriul calculator (opțiunea de reparare baze de date nu mai exista, nefiind necesară).
- Față de alte programe de contabilitate în cloud, puteți orcând să efectuați o salvare a bazei de date în propriul calculator pentru a avea o siguranță a datelor (mai mult, o liniște interioară că aveți datele salvate și în propriul calculator)
- Propriul dvs. calculator poate păți orice. Chiar dacă se virusează, „ia foc”, dispare, nu veți avea nicio teamă că ați rămas fără date. Cumpărați alt calculator și regăsiți datele ca si cum nimic nu s-a întâmplat.
- Datele pe care lucrați se salvează automat , astfel că chiar dacă se întâmpla ceva cu serverul principal, nu există vreun risc să pierdeți datele.
- facturile se pot trimite către clienți, automat, direct din program. Și le puteți semna electronic, dacă doriți să garantați autenticitatea lor.
- Puteti emite automat facturi recurente (dacă facturați lunar servicii, de exemplu)
Acestea ar fi diferențele conceptuale.
Mai departe, aș vrea să vă prezint câteva funcționalități cheie ale Tigriscont, pentru contabii sau firmele de contabilitate
- Ce ați zice dacă NIR-urile si facturile le-ar opera chiar clienții dvs. iar dvs. să faceți doar verificările și închiderile de lună ? Puteți scuti enorm de mult timp cu operarea datelor. Dacă clienții dvs. vor să aibe datele operate în timp real, pot aloca o persoană care să opereze actele primare. Vă va rămâne mai mult timp pentru dvs. ori pentru alți clienți. Vă puteți dezvolta.
- Presupun că nu este nevoie să specific de faptul că Tigriscont face D100, 112, 300, 301, 394, bilanț. Este clar că le face. Dar le și depune la ANAF. Da! Cu un click le depuneți la ANAF, programul își ia indexul de depunere si descarcă automat recipisa, atunci când e disponibilă. Nu mai este nevoie să intrați pe e-guvernare. Tigriscont se ocupă de tot ce înseamnă depunere declarații. Veți avea istoricul indexilor de depunere și veți putea vizualiza recipisele oricând doriți.
- Tigriscont calculeză automat impozitul pe microîntreprinderi atunci când faceti închiderea lui 121. Având în vedere că de la 1 ianuarie 2018 majoritatea firmelor vor fi microîntreprinderi, este o funție utilă.
- Cunoașteți expresia „Cât am de plată luna asta?”. Ce ați zice dacă Tigriscont s-ar ocupa de informarea clienților dvs. cu privire la obligațiile lunare către bugetul statului? La alegerea dvs., Tigriscont poate să le trimită SMS în care să le scrie cât au de plată, ori poate să le trimită email. După cum doriți. Este o funcție wow.
- Unii dintre dvs. aveți facturi în subsolul cărora scrie „In cazul in care utilizati Tigriscont, puteti prelua automat reperele din aceasta factura folosind codul de autorizare urmator […]”. Unele facturi sunt chiar de la Medialogic.
Ce înseamnă? În cazul în care un furnizor al dvs. a emis o factură cu multe repere, nu va mai trebui să operați manual factura. Programul o va recunoaște că a fost emisă cu Tigriscont si va prelua automat reperele din ea pentru dvs. Astfel, o factură cu 20 de rânduri o operați in maxim 30 secunde în loc de câteva minute. - Dacă sunteți contabil/firmă de contabilitate – De câte ori nu vi se cer situații cu clienții sau furnizorii ori fișe de furnizori/clienți ? Ce ați zice dacă chiar clienții dvs. și-ar obține aceste rapoarte oricând, oriunde, doar folosind un browser ? Vor putea să-și ia singuri și să-și analizeze singuri aceste date.
- Cu split TVA… va fi o mare problemă. Chiar dacă nu veți aplica dvs. Există riscul ca unii furnizori să aplice. Și pentru ei trebuie să aveți o evidență strictă. Iar programul să aibe datele operate la zi. Pentru a analiza soldul facturilor și starea furnizorilor înainte de a face vreo plată. Pentru a evita amenzi. Care pot ajunge la 10% din TVA-ul plătit eronat.
Lucrând în cloud, atât dvs. – contabil – cât și clienții dvs. pot lucra și urmări în timp real aceste lucruri (funcția de evidență split TVA va fi începând cu 1 martie 2018).
Ca și mod de lucru față de MasterContFree
- cumpărările și vânzările se operează relativ la fel
- casa și banca sunt puțin diferite pentru că salvați fiecare document dar nu este niciun dezavantaj. Odată ce ați salvat un document, nu există riscul de a nu salva o serie de documente pentru că ați întâmpinat o problema la ultimul rând, de exemplu. Dacă operați o încasare/plată prin bancă, puteți scrie comisionul băncii în același rând cu tranzacția și scutiți să operați și comisionul bancar pe alt rând. Deci economie de timp.
- Dacă veți incerca să faceți NC 5121-627 va „țipa”. De câte ori nu ați facut așa si nu v-a mai iesit bilanțul?
Este nevoie să spun că detectează automat cum sunt pe ANAF furnizorii dpdv TVA ? Este clar ca știe daca sunt plătitori de TVA, cu sau fără TVA la încasare ori inactivi fiscal. Dacă firma pentru care lucrați este inactivă fiscal, vă alertează imediat cum intrați în ea.
Funcționalități care urmează să fie implementate în primul trimestru din 2018
- posibilitatea de preluare automată a extraselor de cont din format standard MT940. Ce înseamnă: veți importa un fișier care conține toate tranzacțiile bancare. Acest fișier îl obțineti de la banca dvs. Prelucrarea este semiautomată, programul va afișa toate tranzacțiile iar dvs. veți aloca tranzacțiile de furnizor/client și factură, atunci când nu sunt specificate ori nu se pot culege automat. Veți scuti cam jumătate din timpul de operare exclusiv manual a unui extras.
- posibilitatea de a lucra cu un soft legat la casa de marcat și opțiunea de a ține stocul în timp real la magazinele cu amănuntul. Atunci când se face raportul Z, se va face automat nota contabilă.
- Tigriscont se va baza mult pe e-commerce. Deja are implementată opțiunea de preluare a facturilor de vânzare din SmartBill. Are implementată și opțiunea de împerechere a încasărilor de la curieri cu facturile emise, pe baza AWB. Cam cât timp scutiți cu înregistrarea plăților? De la câteva ore/zile – la câteva secunde.
Are implementată deja opțiunea de generare facturi pentru clienți care lucrează cu Amazon (Europa). Nu doar că emite facturile. Încasările lor sunt alocate automat la facturi și se calculează diferențele de curs valutar. În cursul anului 2018 va fi integrat cu multe magazine online (până la finalul anului 2018).
Ce m-ar bucura:
- să descărcați programul pentru a vă acomoda cu el
- să trimiteți orice sugestii de îmbunătățire. Efectuarea de automatizări pentru operații care iau timp mult vor fi prioritățile mele. Deci, dacă doriți funcții noi care acum vă iau mult timp, cereți-le. Dacă sunt utile și altor clienți, nu o să vă coste nimic în plus.
- să propuneți Tigriscont la clienții dvs. Ei să-și introducă actele primare, dvs. să închideți luna.
O veste bună:
- veți putea importa din MastercontFree balanța de verificare, soldurile furnizorilor și clienților interni, salariile.
Programul Tigriscont™ îl puteti descărca de la
- tigriscont.ro (click aici a începe descărcarea)
- ar fi bine să vizualizați câteva tutoriale video, pentru a vă familiariza mult mai repede cu Tigriscont. Click aici pentru tutoriale.
- după ce instalați programul veți avea un manual de utilizare pe care-l puteți studia.
- dacă aveți neclarități în utilizare, sunați pentru suport tehnic.
- programul funcționeaza cu Windows 7, 8, 10 ori Windows Server.
- dacă aveți Windows XP trebuie să aveți în vedere un upgrade. Microsoft nu mai acorda suport pentru acesta și deja multe aplicații nu mai funcționeaza cu el, fiind prea vechi.
Puteți suna oricând pentru orice neclarități. Sau puteți trimite email.
Pentru alte detalii despre produs, vizitați http://tigriscont.ro
Dacă aveți o licență valabilă la MastercontFree, nu veți plăti nimic pentru utilizarea Tigriscont, până la expirarea acesteia. Apoi veți avea o ofertă specială dacă sunteți firmă de contabilitate sau Cabinet Individual de contabilitate.
Știu că mulți dintre dvs. ați continuat să lucrați cu MastercontFree tocmai pentru ca este simplu de utilizat, față de multe alte programe.
Deși mi-aș dori să migrati pe Tigriscont pentru că face mult mai multe pt. dvs., dacă totuși doriți, veți putea lucra în continuare cu MastercontFree.
Veți beneficia în continuare de actualizări funcționale și legislative. Veți primi suport tehnic, veți fi ajutați la fel ca si până acum.
Acum avem doar „2 copii”: MastercontFree și Tigriscont. Este opțiunea dvs. pe care îl alegeți în 2018 și în viitor.
Cu stimă,
Lucian Rosca