Primire documente de la clienți prin aplicația mobilă

Contabilii care doresc să primească documente fotografiate de clienții lor prin aplicația mobilă e-Tigris Document Uploader au de parcurs următorii pași

  1. Intră în e-Tigris în meniul Firme și case de marcat – Documente primite de la clienti prin telefon

2. In cazul in care nu folositi versiunea cloud a lui e-Tigris, va trebui sa va creati un cont aici, strict pentru documente primite de la clienti. Restul datelor vor ramane numai in calculatoarele voastre.

Apoi creati conturi pentru clienții vostri, astfel

  • apasă pe Conturi Clienti
  • selectează adresele de email pentru care se vor crea conturi. In dreapta vor apărea firmele înregistrate în aplicație cu acea adresa de email
  • apasă pe Crează conturile clientilor tăi. Acum se vor crea conturi iar clienții tăi vor primi email de la e-Tigris.

Pentru a vizualiza documentele primite de la clienții tăi, trebuie doar să întri in ecranul anterior, ori să apeși pe Refresh.

Pentru a seta locul unde dorești să descarci documentele, intră în meniul Setari.

Dacă vrei să vizualizezi un document primit, îl selectezi și apeși sus pe Vezi document.

Dacă dorești să le descarci pe toate, le selectezi pe cele dorite și apeși pe Descarcă documentele.

După descărcare, se va deschide automat folderul cu ele. Documentele vor fi grupate pe firme, an, luna, tipuri documente.

O funcție interesanta e și faptul că puteti cere lămuriri despre un document primit în acest fel. De exemplu, dacă imaginea e neclară, puteti să-i solicitați să o refacă, direct din aplicație.

Dacă aveți întrebări ori ceva nu merge bine, email la office@medialogic.ro.

Manualul de utilizare destinat clientilor vostri pentru aplicatia mobila il gasiti aici https://www.medialogic.ro/e-tigris-document-uploader/

Vă mulțumim.

Această intrare a fost publicată în eTigris . Pune legătura în semnele de carte.