Noul TigrisAMEF 2.0

Avem vești bune. Dacă ești o firma de conta veștile pentru tine sunt excelente.

Noul TigrisAMEF 2.0 va continua seria automatizărilor dedicate, în principal, firmelor de contabilitate.

Deci, să incepem cu noile funcții.

Funcții dedicate organizării mai eficiente a declarațiilor

  1. Atunci când setați monitorizarea unui folder, se vor indexa toate fișierele din acel folder. Va parcurge toate subfolderele lui și va detecta toate declarațiile și recipisele existente. Va împerechea automat declarațiile găsite cu recipisele găsite. De exemplu, atunci când găsește  o declarație, va căuta recipisa ei, va extrage continutul din aceasta. In tabelul cu declarațiile va afisa daca recipisa are sau nu erori/atentionări, indexul de depunere, data depunerii. Toate acestea – automat, doar cand alegeți un folder pentru monitorizare.
  2. Interfața de generare/depunere declarații s-a modernizat si a primit optiuni noi
    • adăugare foldere
    • adăugare fisiere
    • drag & drop intuitiv
      Veți putea adăuga mai multe fișiere/foldere in vederea prelucrării, apoi la final să confirmați generarea/depunerea pentru toate. De asemenea, tot în acest ecran aveți opțiunea de a le trimite la ANAF sau nu, în funcție de optiunile dvs.
  3. În meniul Setări veți avea alege cum doriți să vă organizați declarațiile rezultate. Noutatea este că puteți alege ca declarațiile generate + recipisele lor să fie salvate în folderul unde au fost găsite.

  4. Atunci când generați F4109 – privind casele neutilizate, aveți opțiunea de a alege casa de marcat dintr-o listă predefinită. Înainte trebuia să scrieți NUI-ul acesteia. Acum, dacă ați definit-o la datele societății este suficient să o alegeți din listă.
  5. La situații declarații generate vor fi afișate standard numai declarațiile din ultima lună, pentru a le gestiona mai simplu. De asemenea, puteți alege luna/anul care vă interesează.

Aspect vizual

Interfața programului s-a modificat semnificativ, astfel

  • aveți un nou meniu, vertical, în stânga, unde funcțiile programului sunt organizate mai bine. De asemenea, aveți posibilitatea de a căuta dupa un text. De exemplu, căutati 4109 și vor fi afișate numai elementele din meniu care au legătura cu această declarație.
  • culorile meniului vertical pot fi personalizate – roz, roșu, verde sau cum vreți. Idei să aveți.
  • ecranul de pornire arată firmele din portofoliu precum și ultimele declarații. Însă tot aici veți găsi și manualul de utilizare.

Backup și restore date

  • de acum puteți să vă salvați datele într-un loc sigur, periodic. Este recomandat să faceți o salvare cel puțin după fiecare lună încheiată.
  • această funcție este utilă și în cazul în care doriți să mutați  programul în alt calculator, cu date cu tot. Trebuie doar să instalați programul în noul calculator, să salvați datele din vechiul și să restaurați datele în noul calculator.

Elementele absolut noi și cu adevărat importante pentru firmele de conta

TigrisAMEF 2.0 va deschide calea noilor funcții dedicate firmelor de conta. Pe scurt, veți putea gestiona mult mai ușor activitatea dvs., vă veți putea organiza mult mai bine clienții dv., veți ști ce ați facturat/încasat de la fiecare client, centralizat De asemenea, veți avea situația datoriilor fiecărui client, către dv. Utilizatorii programului Saga C și, foarte curând utilizatorii Tigriscont, vor beneficia de câteva automatizări foarte interesante. Pentru că TigrisAMEF este un robot.

  1. Puteți defini listele din portofoliul dvs., indiferent că le depuneți sau nu A4200. La fiecare firmă se vor defini datele ei, casele de marcat existente, administratorul, date de contact, etc.
  2. La fiecare firmă puteți defini datele din contractul dvs. de contabilitate, și anume număr, dată, valoare, o descriere sumară a acestuia.
  3. Tot la fiecare firmă puteți să asociați documente scanate pe care să le utilizați mai târziu în modulul de documente generate.
  4. Pentru fiecare firmă puteți aloca un responsabil din firma dvs. de conta. De ex., veți putea ști că de firma X se ocupă X-lescu. Veți putea filtra societățile după responsabilii lor.
  5. Bineînțeles, este foarte important să vă definiți și firma dvs. de conta. Practic, puneți doar o bifă și completați nr. autorizației CECCAR, pentru a putea fi folosit când generați contractul de contabilitate. Apropo, știați că veți putea genera contractul de contabilitate cu un singur click?
  6. Datele din contractul de contabilitate vor putea fi folosite pentru o altă automatizare extrem de importantă într-una din versiunile următoare.

Preluarea automată a firmelor din portofoliu

Firmele se pot prelua automat din mai multe surse de date

  • din SPV, pe baza semnăturii electronice. Se preiau numai firmele pentru care aveți acces in SPV.
  • din Saga C

Automatizări cu date din Saga C

Aici începe partea frumoasă. Atunci când optați pentru acestă posibilitate, se vor prelua toate firmele din portofoliul dvs, pe care le țineți cu Saga C. Pe langă nomenclator se vor prelua și valorile ultimele facturi emise de dvs. către firmele din portofoliu. Astfel, dacă valoarea ultimei facturi este conformă cu valoarea lunară a contractului, aceasta se va prelua automat. În acest fel, veți avea o privire de ansamblu cu cei mai importanți clienți ai dv. Trebuie doar să specificați calea către Saga, așa cum o aveți la shortcut.

Elemente de analiză a clienților dv si sincronizări cu Saga C

Un aspect important de care orice antreprenor trebuie să țină seama este comportamentul clienților. Nu uitați că și dv, ca și firmă de conta, sunteți și antreprenori, pe lânga faptul că sunteți contabili.

Cu un click veți prelua din programul dv de conta  toate datele relevante despre clienții dv. Astfel, se vor prelua pentru fiecare client următoarele informații

  • administrator
  • email
  • valoarea facturata in luna curenta
  • sume încasate de la începutul anului
  • soldul clientului către dv.
  • data ultimei facturi – nu-i așa că sunt mulți care uită să factureze anumiți clienti, mai ales dacă sunt „rude” ?
  • data ultimei încasări  – este important să știți când v-a plătit ultima dată fiecare client. În mod cert, sunt clienti care sunt neîncasați de o bună perioada de timp

Așa cum ziceam, aceste date se preiau din Saga C cu un singur click. 

Alte elemente care se preiau sunt

  • să vă arate clienții care nu au activitate într-o luna aleasă
  • să vă arate clienții care au operațiuni intracomunitare într-o lună aleasă. Este important pentru a ști dacă depuneți sau nu 390/301.

Comunică mai eficient cu clienții tăi

De câte ori v-ați primit actele în jurul datei de 25 ? De multe ori. Însă, de acum puteți trimite notificări către clienții dvs. prin care le cereți să vă furnizeze documentele. Selectați clienții în cauză și apăsați pe Trimite-le email să aducă actele. Un email va fi trimis către  toți aceștia.

De asemenea, puteți să le trimiteți și alte informări. De exemplu, a apărut o lege care-i privesc și doriți să-i informați. Selectați clienții, apăsați pe Scrie-le ceva, dați copy-paste sau scrieți informarea, apoi trimiteți. Și cam atât. În acest fel, clienții dv. vor aprecia activitatea dvs. prin faptul că au fost avertizați în legătură cu ce au de făcut.

 

Documente precompletate

Ziceam ceva mai devreme de contract contabilitate. Acesta, împreună cu alte documente se vor putea genera automat de către TigrisAMEF. Este nevoie doar să

  • definiți firma dv. ca fiind firmă de conta
  • să selectați un client pentru care doriți să generați un document

Documentele se vor precompleta cu datele societății de conta sau/și ale clientului. Aveți posibilitatea de a insera date despre delegați sau chiar să adăugați o imagine cu copia dupa cartea de identitate a delegatului. Spre exemplu, doriți să faceți o imputernicire. Alegeți delegatul si vor completa datele lui iar la final veți putea adăuga automat CI, fără să o mai căutați prin acte. Trebuie doar să o scanați o dată și să asociați delegatului respectiv.

Toate documentele sunt editabile ca într-o interfață similară unui editor de texte modern. Puteti face modificări în conținutul documentelor și aceste modificări să le salvați ca și model pentru a fi utilizate în viitor.

Vă puteți crea singuri propriile dvs. documente cu date precompletate. Este extrem de simplu.

În această versiune sunt disponibile următoarele documente editabile

  • împuternicire pentru registrul unic de control
  • declarație pentru adaos comercial
  • împuternicire pentru obținere parola Revisal
  • contract de contabilitate
  • proces verbal de predare-primire acte contabile
  • împuternicire la Oficiul pentru prevenirea și combaterea spălării banilor
  • hotărâre asociat unic cu privire la repartizare dividende
  • O foaie cu antet (cu date precompletate, bineînteles).

În scurt timp această listă va crește.

Planuri pentru viitorul imediat?

  1. Planuri publice
    • prelucrare fise ROL într-un mod inteligent (nu doar centralizator datorii pe firme)
    • situații declarații fiscale de depus, în funcție de vectorul fiscal de la o anumită lună.
  2. Planuri secrete
    • 哈哈哈,谷歌翻譯
    • 哈哈哈,谷歌翻譯
    • 哈哈哈,谷歌翻譯
    • 哈哈哈,谷歌翻譯
    • rezumat – automatizări

Puteti descarca noua versiune de aici.

 

Tutoriale

Video – cum iti gestionezi portofoliul de clienti si cum iti creezi rapid documentele precompletate

Video – cum generezi declaratiile

Video – cum iti creezi propriile modele de documente cu date preluate din TigrisAMEF